Dag 15

Karlsborg har levererat! Vi älskar husvagns livet! Just nu drar vi runt varje dag och provar lite olika campingar idag tänkte vi kolla om vi får plats i Askersund :)

Några bilder från gårdagen :)

Dag 14

Det va en stund sen vi skrev något här och det har sina orsaker som jag inte vill dra upp här men nu är vi på vägarna igen och denna gång gick vagnen till Karlsborg igår låg vi i Strömsnäs

Så idag blir det att göra karlsborgs "stad" ;)

Dag 7,5

Vi går in i en outlet butik i Borgholm för att titta på shorts till Fredde (eftersom han inte hittade några på ladan i gusum) han drar fram en model som han oftast har och tittar på prislappen och upptäcker att det är en exakt kopia av den som ladan har och frågar killen i kassan om detta och han säger att han köper upp kläder från olika företag som dom vill bli av med och han hade faktiskt köpt från ladan i gusum... Detta kändes som ett väldigt konstigt sammanträffande.. :)

Dag 7

Vi kan inte klaga på detta vädret :D

Dag 6

Det blev en dag på stranden...🎶

Dag 5

Haha SJÄLVKLART blev det böda Öland och vi ÄLSKAR campinglivet här på ön och det bästa av allt är att vi slipper tältet och numera har vagn (så mycket så vi har sovit i den sen semestern började)

Torsdag dag 5

Nu är vi påväg :D gissa vart?! ;)

Onsdag dag 4

Gårdagens bravader ;)

Gårdagen (dag 3)

Astrid Lindgrens värld :) oj oj oj det va kul! Tur att det va barn med så man inte behövde känna sig för barnslig haha ;) (fast jag bryr mig faktist inte så hårt om folk skulle tycka det ;) för allvarligt jag är nog rätt barnslig som person)

Måndagen (dag 2)

Lekhuset Norrköping :D

Dag 2

Coolaste grabbarna i gusum <3

Dag 1

Första dagen på semestern började perfekt!

Semester

Fina underbara Fredrik! En romantisk stund för bara oss två för att fira in semestern hade han fixat när jag kom hem från jobbet <3 tack snälla! Det finns bara du <3

Fredrik <3

Den bästa som finns <3

Onsdag

Idag blev det grillat på Albert myyyycket gott :D vi börjar få semester känslor nu bara tre pass kvar för mig så på lördag kväll blir det att fira in semestern :D jag har beställt semestermys av mitt hjärta då <3

Idag har vi hållt på och rensat ogräs o klippt gräs o grejat eller mest jag för Fredde har fått ryggskott igen :( stackaren :(

Meeeen ogräs o klipp är en rolig träningsform kommer nog ha träningsverk i armarna i morgon... Haha ;)

Tisdag

Idag har ÄNTLIGEN barret fått sig ett lyft :D klipp och färg! Jippie!! :D är så jäkla nöjd!

Man ska ha husvagn.. :)

Man ska ha husvagn.. Ja det är livet :) vi smygstartade semesterkänslan lite i helgen när vi låg på en jätte mysig camping precis vid havet! Vi var iväg och käkade lunch en dag i en liten hamn som var som att sitta i någons trädgård typ :)

Idag har jag och mitt hjärta varit iväg på en romantisk picknick bara vi två åh vad jag älskar denna människa <3

Onsdag på Albert! :)

Onsdag på Albert och idag har vi haft ännu ett fin besök av min kära mor och Märta! Det bjöds på lite grillad kyckling grillade revbensspjäll goda såser och en rejäl sallad! :) mums!

Jag fick äntligen min födelsedagspresent och jag är så kär! Den är så jag! Den kommer att användas flitigt i sommar! :) tack ännu en gång jag är så tacksam att du har lagt ner så mycket tid och slit för min skull! Tack tack tack!! Bästa mamman i världen! <3

Tisdag

Idag fick det bli vegetariskt/vegan mat på bordet när bästa middagsgästen kom på besök <3

Lite libanesiskt inspererad meny med falafel, tomatsalsa, rostade grönsaker, grönsallad, guacamole, fetaostkräm, bröd och chips (o kanske nått mer gott som jag har glömt nu :P)

Jag tror faktiskt att det är bra och äta vegetariskt ibland både för miljön och kroppen :)